منابع آموزشی ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : مهدی

با توجه به گستردگی دنیای رمزارزها، هیچوقت به یک آموزش یا استراتژی تکیه نکنید! همیشه سعی کنید از تجربه‌های مدرسین بزرگ استفاده کنید و وقت خود را صرف مطالعه کنید. در ادامه شما را با چند مورد از برترین کتاب‌های آموزشی سرمایه گذاری معامله‌گری آشنا خواهیم کرد که بهتر است آن‌ها را مطالعه کنید و از تجربیات سرمایه گذاران موفق استفاده کنید.

 

تحلیل تکنیکال بازارهای مالی

کتاب تحلیل تکنیکال بازارهای مالی که در توسط جان مورفی ویرایش و به روز رسانی شد، برای نخستین بار در سال 1999 در موسسه مالی نیویورک به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین منابع آموزشی تحلیل تکنیکال بازارهای مالی شد. ماهیت این کتاب، بررسی فناوری نوین رایانه‌ای، ابزارهای تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای مختلف است. همچنین مطالب به‌روزی در رابطه با نمودارهای شمعی، روابط دورن بازاری، سهام و ترتیب معاملات به همراه مثال‌ها و آمارهای مفیدی را در اختیار مطاله کنندگان قرار داده است.

 

راهنمای جامع بازار قراردادهای آتی

این کتاب یکی از آثار بزرگ جک شواگر است که در سال 2017 منتشر شد. ماهیت کتاب راهنمای جامع قراردادهای آتی، آشنایی با روش‌های تحلیل و معامله‌گری در بازار قراردادهای آتی است. همانطور که از نام این کتاب پیدا است، طیف وسیعی از موضوعات مهم سرمایه گذاری نظیر تحلیل تکنیکال، سیستم‌های معاملاتی، تحلیل فاندمنتال، قراردادهای اختیار، اصول معاملاتی و اِسپردها را در خود جای داده است که هر فرد علاقه‌مند به یادگیری آموزش ارز دیجیتال رایگان باید حتماً این کتاب را حداقل یکبار مطالعه کند.

 

 ادامه مطلب...

 





:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , آموزش ارز دیجیتال , آموزش ارز , سرمایه گذاری , چرا آموزش ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: